41. Invertir en màrqueting per a esdeveniments

·

L’equip de Comunitat ha proposat alguns canvis per poder arribar a nous assistents als esdeveniments WordPress a través de la publicitat i el màrqueting.

Recorda que pots escoltar aquest programa des de Pocket Casts, Spotify, i Apple Podcasts o subscriure’t al feed directament.

Transcripció del programa

Hola, soc en Josep Morán i estàs escoltant WordPress Pòdcast, al resum de notícies de la Comunitat WordPress.

En aquest programa trobaràs la informació del 5 a l’11 d’agost del 2024.

Que en els pressupostos dels esdeveniments WordPress hi hagi una partida per a publicitat o màrqueting és extremadament excepcional. La comunitat WordPress sempre ha fomentat l’assistència gràcies al boca-orella i a acostar-se a les persones de les comunitats locals, fins i tot amb certs contactes en centres educatius de la zona. Tot això pot arribar a canviar.

La proposta suggereix que, si el supervisor de l’esdeveniment ho creu oportú, es podria incloure una partida d’entre 50 i 400 dòlars com a despeses per donar a conèixer l’esdeveniment.

Això, no és obstacle perquè es continuï potenciant el sistema clàssic, encara que es proposen estratègies com donar d’alta l’esdeveniment en un directori, aparèixer en publicacions rellevants, associar-se amb influencers, realitzar col·laboracions amb altres entitats, màrqueting de guerrilla amb cartells o fullets, i com a opcions finals després d’haver provat les anteriors, invertir en anuncis a xarxes socials o mitjans tradicionals.

Entre els dubtes més importants trobem; quin és el nivell de coneixement per fer campanyes en línia dels equips locals? ja que és ben sabut que els pressupostos es poden descontrolar en poques hores si no es coneix l’eina o la forma de plantejar les campanyes. També s’ha fet èmfasi en la falta d’eines de SEO o d’analítica que permetin un millor coneixement de l’adquisició.

Fins al 19 d’agost es poden deixar comentaris i opinions per evolucionar aquest plantejament.

Al Blog de Desenvolupadors tenim un manual de com afegir noves ràtios d’aspecte d’imatges a un tema, gràcies a WordPress 6.6.

I és que des d’aquesta versió està disponible el llistat d’aquestes ràtios, des del quadrat 1:1 fins al de retrat 3:4, i que també permet incloure les que prefereixis. A l’exemple s’ha inclòs l’ultraample, amb un format 21:9, o el de cinema de 21:9, a més de fer proves per desactivar les que venen per defecte.

I després de l’anunci de fa unes setmanes, ja tenim WP-CLI 2.11, que inclou moltes actualitzacions.
Alguns exemples són: la millora de la gestió de CSV, amb dades en múltiples línies, nous comandaments per als registres d’usuaris en Multisite, un comandament per generar llocs aleatoris en Multisite, la instal·lació d’extensions i temes directament des de GitHub indicant la release o el tag.

Tot això, s’uneix a la possibilitat de veure la llista d’extensions activades recentment. També tenim la possibilitat de saber si un usuari existeix. En el sistema de regenerar imatges, la possibilitat d’eliminar mides que ja no estan configurades.

Tot això és el més significatiu dels 274 canvis que s’han aplicat pels 61 contribuïdors que han col·laborat en el seu desenvolupament.

Dues grans novetats a WordPress Playground faran possible treballar o mostrar la teva pàgina de demostració de WordPress, sense connexió a Internet.

La primera novetat que s’ha presentat és el Mode Sense Connexió, ja que tot just entrar al lloc ho pots emmagatzemar al navegador, de manera que en tornar a visitar el lloc, ho tinguis tot disponible per seguir treballant, encara que estiguis sense Internet, amb l’excepció, del navegador Firefox.

La segona novetat és el suport a Progressive Web App, que permet afegir l’eina com a aplicació al navegador i convertir-la en una aplicació del teu ordinador o mòbil.

L’equip de Polyglots ha afegit com a model d’assistència de traducció automàtica GPT-4o mini, configurable des de la pàgina de configuració.

L’equip de BuddyPress ja té líder per a la futura versió 15.0, però mentre arriba el moment, tot segueix preparant-se per veure quins elements quedaran obsolets. I és que aquesta versió serà disruptiva, ja que moltes extensions i temes encara utilitzen aquest codi que s’ha d’eliminar, de la mateixa manera que passarà amb l’API, que s’actualitzarà de la versió 1 a la 2.

I, per acabar, aquest pòdcast es distribueix amb llicència Creative Commons com una versió derivada del WordPress Podcast en espanyol; tens tots els enllaços per ampliar la informació i el pòdcast en altres idiomes, a WordPress Podcast .cat.

Una abraçada, i fins al pròxim programa.

Comentaris

Deixa un comentari

L’adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *